Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

DROMENVANGERS IN DE ZINDERDREVE

DE BEWONERSBRIEF

Beste buurtbewoner,

Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte dat ons team gestopt is met de meeste activiteiten in de Pol Dhondtstraat o.a. ontbijt op straat, avondmarkt, halloween en de lichtfeesten.
Waar wij wel nog zullen aan meewerken is de jaarlijkse Beeldenroute van Gratïen Dendooven waarbij wij de bomen in onze straat versieren.
Na de breiwerken, gezichten, nestkastjes en de vlinders gaan we dit jaar voor "Dromenvangers" in alle grote's, kleuren en materialen, al dan niet zelf gemaakt of gepimpt.
Moest je zin hebben om mee te doen, om zelf een dromenvanger te maken, laat het ons gerust weten. Jong en oud is van harte welkom bij dit nieuw project.
De dromenvangers worden dan op zaterdag 6 juli 2019 aan de bomen bevestigd waarbij wij dan in de loop van de avond de deelnemers een receptie aanbieden met een natje en een droogj

Dromenvangers en Ter Poorten.

Ook dit jaar mag ons team terug op de steun rekenen van de leerlingen van Meester Michiel in Ter Poorten. Josiane, Eric en Rudi waren er bij om tekst en uitleg te geven hoe zo'n dromenvanger in elkaar zit. Onze dank daarbij voor de mensen die breiwol schonken voor ons uitzonderlijk project.

Leerlingen van Ter Poorten Leerlingen van Ter Poorten Leerlingen van Ter Poorten Leerlingen van Ter Poorten Leerlingen van Ter Poorten

Op maandag 23 september werden de dromenvangers van de bomen gehaald. De deelname aan de jaarlijkse Beeldenroute zit er op. Ons team bedankt alvast iedereen die mee gedaan heeft aan dit mooi project. We hopen alvast dat er voor volgend jaar terug enthousiaste mensen zullen zijn voor een nieuw project en natuurlijk ook terug voor de deelname aan de jaarlijkse 'Beelden in het witte dorp'.
Onze dank gaat naar: Gratiën Dendooven-organisator jaarlijkse Beeldenroute, Feestcomité Lissewege, de buurtbewoners van de Pol Dhondtstraat, leerlingen van Ter Poorten en iedereen die z'n steentje heeft bijgedragen aan een weeral mooi en geslaagd project.

Helaas zijn er geen foto's van de voledige bomenrij door onvoorziene medische omstandigheden.